Splošni pogoji poslovanja
1. Splošno
Ponudba v spletni trgovini vezenja Homec ni namenjena potrošnikom (po ZVOpot) – fizičnim osebam. Prodaja v okviru spletne strani vezenje Homec (https://majice-kape.si/) je namenjena izključno podjetjem, to je pravnim ter fizičnim osebam, ki opravljajo pridobitno dejavnost, ne glede na pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ( d.o.o., d.n.o. d.d., s.p., javnim ustanovam, zavodom) – v nadaljevanju uporabnik ali kupec.
Sprejem splošnih pogojev spletne strani vezenje Homec (https://majice-kape.si/) je pogoj za nakup v našem podjetju, zato priporočamo, da si jih kupec pred izvedbo nakupa natančno prebere.
Ti splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani vezenja Homec, pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca ter prodajalca (vezenje Homec) ter urejajo poslovni odnos med vezenjem Homec in kupcem.
2. Prodajalec in upravljavec spletne strani vezenje Homec
S spletno stranjo vezenje Homec upravlja podjetje (ponudnik storitev informacijske družbe):
Splet in promocije Sandi Homec s.p.,
Fužine 14, 4224 Gorenja vas;
skrajšana firma Sandi Homec s.p. (v nadaljevanju; prodajalec ali vezenje Homec)
matična številka: 3741915000
ID za DDV: SI 57966818 (zavezanec za DDV)
transakcijski račun: SI56 0700 0000 1158 658 (Gorenjska banka)
telefon: 031584911
elektronska pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
3. Sprejem splošnih pogojev spletne strani vezenja Homec
Prodaja oz. nakup blaga preko spletne strani vezenje Homec poteka v skladu s temi splošnimi pogoji. Sprejem teh splošnih pogojev je pogoj za nakup v podjetju vezenje Homec.
Uporabnik oz. kupec je na spletni strani izrecno ob vsaki oddaji povpraševanja posebej opozorjen na te splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila, to je s klikom na »Pošlji povpraševanje«, z njimi v celoti soglaša.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega povpraševanja, ali potrditve predračuna oz ponudbe), to je, ko svoj nakup potrdi s povpraševanjem za izdelke.
4. Uporaba prava
Splošni pogoji spletne trgovine vezenje Homec so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), razen kjer je v teh splošnih pogojih drugače določeno, Obligacijskim zakonikom, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
5. Dostopnost informacij
Vezenje Homec kupcu, še preden le-tega zavezuje pogodba ali ponudba, zagotavlja naslednje informacije:
1. podatke o podjetju Vezenja Homec (celotno ime firme in sedež, matično številko, podatek o vpisu v sodni register in številko vpisa, podatek o obveznosti plačila davka na dodano vrednost),
2. kontaktne podatke podjetja Vezenje Homec, ki uporabniku oz. kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. glavne značilnosti artiklov oz. storitev,
4. končno ceno blaga oz. storitev, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati v naprej,
5. informacije o dodatnih stroških prevoza, dostave oz. pošiljanja, oz. opozorilo, da teh stroškov ni mogoče vnaprej izračunati,
6. plačilne pogoje,
7. pogoje dostave oz. izvedbe storitve,
8. rok dostave blaga oz. izvedbe storitve,
9. seznanitev z odgovornostjo Vezenja Homec za stvarne napake,
10. obvestilo o odstopu od pogodbe.
6. Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe
Lahko opravite preko telefona na telefonsko številko 031584911, po elektronski pošti na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ter osebno na sedežu prodajalca na naslovu Fužine 14, 4224 Gorenja vas.
6.1. Postopek povpraševanja preko spletne strani vezenja Homec
Na spletni strani lahko oddate povpraševanje.
- med ponujenimi skupinami artiklov, s klikom na želeno skupino odprete stran, kjer se nahaja celotna izbira določene vrste artiklov ali podskupine artiklov,
- med ponujenimi artikli v posamezni skupini ali podskupini s klikom na želeni artikel odprete stran s podatki o glavnih značilnostih artikla ter ceni,
- ko si izdelek izberete in za njega želite povpraševanje, lahko že v povpraševanje vpišete željene barve, velikosti in količino izdelka,
- nato kliknete ikono Dodaj v povpraševanje,
- tak postopek ponovite za vse željene artikle,
- za vse artikle dodane v povpraševanje se vam odpre okno s podatki dodanimi v povpraševanje,
- nato imate izbiro nadaljuj z izbiro ali moje povpraševanje - izberete kar potrebujete,
- ko veste da ste končali z izbiro greste v moje povpraševanje, ali pa na vrhu spletne strani v desnem kotu kliknete ikono s košarico ( poleg je napis količina dodanih izdelkov v povpraševanju)
- v povpraševanju si ogledate vse artikle, tam seveda še lahko urejate količine ali pa preprosto odstranite artikle, ki jih ne želite,
- v opombe lahko napišete vse, kar želite vedeti. Če želite vezenje, tisk, ponudbo ali samo vzorce,
- na desni strani košarice pa vpišete svoje podatke in podatke podjetja za katerega oddajate povpraševanje,
- Po prebranih splošnih pogojih poslovanja in obkljukanih ikonah, kliknete ikono pošlji povpraševanje.
- Po pravilnem poslanem povpraševanju se vam odpre stran z zahvalo za oddano povpraševanje.
- Na svoj e-mail naslov dobite tudi obvestilo o povpraševanju.
- Vse nadaljne dogovarjanje poteka preko e-pošte.
7. Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba vezenja Homec spreminja pogosto in hitro.
Glavne značilnosti artiklov in redne cene so zapisane pri vsakem posameznem artiklu na spletni strani vezenja Homec.
Artikli, ki imajo označeno znižano ceno glede na redno ceno, znižana cena velja do odprodaje zaloge tega artikla oz. do dne, do katerega je določeno znižanje. Redna in znižana cena ter temu ustrezen odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
Kupec lahko izbrani artikel naroči brez tiska, s tiskom ali pa z vezenjem.
V primeru naročila artiklov s tiskom ali z vezenjem, prodajalec kupcu končno ceno tiska oz. vezenja ponudi v poslanem predračunu, o čemer je kupec obveščen.
Nekatere artikle je mogoče naročiti le v originalnem pakiranju (npr paket 5 majic, 50 kemikov..). Minimalne količine so določene glede na njihovo originalno minimalno pakiranje. O minimalni količini bo prodajalec obvestil kupca skupaj s plačanim predračunom.
8. Osnove poslovanja za dostavljene artikle
Na artikel ne izvajamo vezenja in tiska, razen v primeru predhodnega dogovora.
V primeru človeške napake povrnemo vrednost blaga oz kos nadomestilo do vrednosti 20€/kos. V primeru večje vrednosti artikla je kupec dolžan obvestiti podjetje Vezenje Homec o vrednosti dostavljenega blaga. Če v podjetju presodimo, da je vezenje preveč tvegano vezenje na tako blago lahko zavrnemo oz zvišamo ceno vezenja/tiska zaradi povečanega tveganja.
Kupec je dolžan podati seznam dostavljenega blaga in pozicij tiska in vezenja pred dostavo blaga.
Za dostavljeno blago mora stranka pripraviti skico oz podrobni opis pozicije in velikosti vezenja oz tiska. Lahko pa izris in dolčitev točnih pozicji izvedemo tud pri nas. Prvi izris je brezplačen.
V primeru strojne napake (strojeloma) Kadar naročnik sam dobavi izdelke v tisk, mora upoštevati kalo 3 %. Če naročnik s končnim izdelkom ni zadovoljen, čeprav je idejni izris grafike potrdil, reklamacije ne moremo sprejeti. Vrednosti naročnikovih izdelkov, ki bi se pri vezenju/tiskanju morda uničili, ne moremo povrniti. Prav tako pri izdelkih naročnika ne moremo garantirati obstojnosti vezenja/tiska.
9. Kakovost
Za izdelke, naročene pri nas, velja garancija kakovosti (nepopolne izdelke že med samim delom izločimo in jih zamenjamo) ter dobre cene. Vezemo samo na izdelke, kupljene pri nas. Izjemoma vezemo ali tiskamo tudi na vaše izdelke, vendar le v primeru, da smo se predhodno dogovorili. Z vašimi izdelki bomo ravnali zelo previdno, za delo z dostavljenimi artikli si preberite prejšnje poglavje o poslovanju za dostavljene artikle.
Naročilo bo izdelano kakovostno, brez skritih stroškov ali slabe izvedbe. Za svoj posel od nabave do izvezenega izdelka prevzamemo 100 % odgovornost.
Za vsako naročilo izdamo delovni nalog, na katerem so jasno opredeljeni vsi pomembni podatki o tisku ali vezenju. Prosimo vas, da delovni nalog podrobno pregledate in nas o morebitnih napakah obvestite. Popravki delovnega naloga so brezplačni. Potrjen delovni nalog je merodajen, lahko pa ga nadgradimo z izdelavo vzorca. Strošek vzorca je odvisen od hitrosti potrditve.
10. Rok in pogoji dobave
Prodajalec kupcu naročeno blago pošlje po plačilu naročenega blaga, oziroma po dogovoru v primeru prevzema blaga na sedežu prodajalca, po oz. ob plačilu le-tega.
Rok dobave za naročeno blago, ki je na zalogi, je tri delovne dni, za blago, ki ga prodajalec nima na zalogi v skladišču pa 7–10 delovnih dni od prejema plačila.
V kolikor kupec naroči tudi tiskanje ali vezenje, dobavni rok kupec in prodajalec posebej dogovorita po kupčevi pisni potrditvi grafičnih predlog. Običajni dobavni rok v tem primeru je 4 do 15 delovnih dni. V primeru izrednih razmer, ki niso nastale po krivdi prodajalca ali v primerih, ko dobavitelj prodajalcu blaga ne dostavi pravočasno, prodajalec kupca obvesti o razlogih za zamudo in o podaljšanem roku dostave.
Dostavo artiklov vezenja Homec opravlja GLS (v nadaljevanju; dostavna služba).
Kupec lahko namesto po dostavni službi naročene artikle prevzame osebno ali po osebi, ki jo v ta namen kupec imenuje, in sicer v skladišču prodajalca.
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega oz. izročenega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni dostavna služba in jo v ta namen imenuje kupec. Če kupec naroči dostavo pri prevozniku, ki ni GLS, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga, ne glede na kupca, ob prodajalčevi dostavi blaga izbranemu prevozniku.
Vezenje Homec v dogovorjenem roku naročen artikel oz. naročene artikle pripravi v primerni paketni embalaži in odpošlje kupcu po dostavni službi.
Na dan, ko vezenje Homec naroči prevoz za paket ter na dan dostave, dostavna služba kupca z SMS sporočilom oziroma po elektronski pošti obvesti o pošiljki.
Za vsa vprašanja v zvezi z naročilom ali dostavo lahko kupec kadarkoli pošlje elektronsko sporočilo na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ali pokliče na telefon 031 584 911, in sicer vsak delovnik med 7. in 15. uro.
11. Cene
Za vsak artikel je cena določena ob samem artiklu. V primeru znižanja je poleg znižane cene pri artiklu prikazana in prečrtana tudi redna cena ter odstotek znižanja, ki ustreza razliki med redno in znižano ceno.
Vse cene so navedene v EUR in ne vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je pri ceni izrecno napisano drugače.
Za vsa naročila pod vrednostjo 50 EUR zaračunamo 10 EUR stroškov, zaradi obdelave majhnega naročila.
Prodajalec je zavezanec za DDV.
12. Vzorci
Ker vemo, da je pravo velikost oblačil težko izbrati zgolj s pomočjo velikostnih tabel, vam ponujamo možnost brezplačne izposoje vzorcev oblačil iz naše ponudbe.
Na zalogi imamo celotne velikostne spektre (S-XXL) večine najbolj prodajanih modelov oblačil v vseh kategorijah.
Vzorce prejmete na brezplačno izposojo za 14 dni. Po preteku tega časa vam izdelke lahko zaračunamo po redni prodajni ceni, objavljeni na spletni strani www.majice-kape.si. Zaračunamo vam lahko tudi vse stroške, ki smo jih z izdajo vzorcev imeli (poštnina, obdelava naročila ipd.).
Pridržujemo si pravico, da vam vzorcev ne pošljemo.
13. Program za vezenje
Pred pričetkom vezenja logotipa je potrebno pripraviti posebni program za vezenje. Tega stroška pri nas ne zaračunamo. Zato program ni last kupca ampak ostaja v lasti podjetja Vezenja Homec. Če želite dobiti program je možen odkup le tega. Cena je stvar dogovora.
14. Informacije o dodatnih stroških prevoza, dostave oz. pošiljanja
Stroške dostave poravna kupec po uradnem ceniku dostavne službe ob prevzemu blaga, oziroma skupaj s plačilom blaga po predračunu. Dostava za znesek blaga do 200,00 EUR je 4,00 EUR.
Dostava blaga v vrednosti nad 200,00 EUR brez DDV in brez vrednosti storitve tiska ali vezenja, je brezplačna.
15. Načini plačila
Vezenje Homec omogoča samo nakazila na bančni račun. Po dogovoru se plača po predračunu ali pa potem, ko je naročilo zaključeno po računu.
16. Izdaja računa
Vezenje Homec za prodajo svojega blaga kupcem izstavi račun, ki ga pošlje na email naslov istočasno, ko naročilo zaključimo in se le-to naročilo pošlje ali se ga pobere na našem naslovu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov glede podatkov o naročniku prodajalec ne upošteva.
17. Odstop od pogodbe in vračilo artikla
Ponudba oz. prodaja na spletni strani majice-kape.si je namenjena izključno podjetjem, to je pravnim ter fizičnim osebam, ki opravljajo pridobitno dejavnost, ne glede na pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost (d.o.o., d.n.o. d.d., s.p., javnim ustanovam, zavodom), zato zanje kot kupce po teh splošnih pogojih ne velja pravica do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za tako odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe) po Zakonu o varstvu potrošnikov.
Ne glede na navedeno v prejšnjem odstavku, kupec lahko vrne prodajalcu artikel v zamenjavo, če se prodajalec s tem strinja. Stroške vračila nosi kupec.
18. Stvarna napaka
Za stvarne napake veljajo določila Obligacijskega zakonika.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.
Prodajalec ne odgovarja za napake iz 1. in 3. točke prejšnjega odstavka, če so bile ob sklenitvi pogodbe kupcu znane ali mu niso mogle ostati neznane. Šteje se, da kupcu niso mogle ostati neznane tiste napake, ki bi jih skrben človek s povprečnim znanjem in izkušenostjo človeka enakega poklica in stroke kot kupec lahko opazil pri običajnem pregledu stvari.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na artiklih, ki so bili tiskani ali izvezeni, v kolikor tisk ali vezenje ni bilo izvedeno pri prodajalcu.
Prodajalec ne odgovarja za napačno izbiro velikosti artikla, na katerega je po naročilu izvedel tisk ali vezenje.
Večina artiklov je nizkocenovnega razreda, zato zanje velja pričakovati do 3% dopustnih napak. Zavrnitev blaga se upošteva nad tem odstotkom.
Na morebitne napake v katalogu in možna manjša odstopanja blaga po obliki, velikosti, materialu, barvi prodajalec ne more vplivati, zato za tovrstne napake prodajalec ne odgovarja.
Za napako ali poškodbo blaga pri dostavi prodajalec ne odgovarja.
Pri tisku prodajalec ne more zagotoviti barv po pantonu. Pokrivnost ne more biti 100%. Prodajalec si pridržuje pravico do 3-4% napake deformiranosti logotipa. Prodajalec na tej podlagi ne odgovarja za odčitane napake glede barv in logotipa.
Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca nemudoma, vendar najkasneje v osmih dneh, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
V primeru artiklov – tekstila je kupec dolžan o očitnih napakah obvestiti prodajalca nemudoma, vendar najkasneje v štirih dneh, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
Če je bil pregled opravljen v navzočnosti kupca in prodajalca, mora kupec takoj sporočiti prodajalcu svoje pripombe zaradi očitnih napak, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca nemudoma, vendar najkasneje v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku kot je navedeno zgoraj, bodisi po navadni pošti ali po elektronski pošti na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Glede prodajalčevega pregleda napake na blagu, prodajalec v roku 8 delovnih dni od prejema prijave stvarne napake kontaktira kupca bodisi na kupčev telefon ali po elektronski pošti, da se dogovorita o načinu pregleda blaga, glede katerega kupec uveljavlja svojo pravico iz naslova stvarnih napak.
Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahteva znižanje kupnine;
3. odstopi od pogodbe.
19. Varovanje osebnih podatkov
Vezenje Homec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov spletne strani vezenja Homec in kupcev v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in Zakona o varstvu osebnih podatkov.
Kupec je dolžan prodajalcu posredovati podatke kupca ter osebne podatke zakonitega zastopnika oz. pooblaščene osebe za izvedbo naročila v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan sporočiti morebitne spremembe podatkov. Kupec s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki in podatki kupca – pravne osebe, ki jih je navedel, pravilni.
Vezenje Homec osebne podatke posameznikov oz. kupcev obdeluje, če je obdelava osebnih podatkov potrebna in primerna za:
– izvedbo pogajanj za sklenitev pogodbe s posameznikom ali
– za izpolnjevanje pogodbe, sklenjene s kupcem (naročila).
Upravljavec, obdelovalec oz. uporabnik osebnih podatkov posameznikov, ki obiščejo spletno trgovino vezenje Homec (v nadaljevanju – posamezniki) in kupcev pri vezenju Homec, za namene iz 3. odstavka tega poglavja je gospodarska družba Vezenje Homec, Fužine 14, 4224 Gorenja vas, e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..
Vezenje Homec za namen iz 3. odstavka tega poglavja obdeluje naslednje osebne podatke posameznikov oz. kupcev: osebno ime, priimek, naslov prebivališča, pošto, mesto, telefonsko številko ter naslov elektronske pošte kupca oz. posameznika. Podatki pravne osebe ali druge pravnoorganizacijske oblike kupca niso osebni podatki.
Vezenje Homec osebne podatke posameznikov in podatke kupcev obdeluje izključno za namene iz 3. odstavka tega poglavja.
Vsi osebnih podatki posameznikov in kupcev so hranjeni pri vezenju Homec. Podjetje osebnih podatkov posameznikov in kupcev ne bo posredoval nobeni tretji osebi, razen kadar je to potrebno za izpolnitev pogodbe, zlasti zaradi dostave naročenega blaga kupcu ali reklamacij. Kupec s sprejemom teh splošnih pogojev izrecno soglaša, da prodajalec njegovo ime, priimek, naslov, elektronski naslov in telefonsko številko lahko posreduje dostavni službi, ki opravi dostavo naročenih izdelkov ali drugim osebam, katerih storitve so potrebne za izpolnitev prodajalčevih obveznosti iz pogodbe.
Osebni podatki posameznika oz. kupca se shranjujejo le toliko časa, dokler je to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali, vendar največ 1 leto od trenutka, ko je kupec oddal naročilo, v okviru katerega je prodajalcu posredoval svoje osebne podatke.
V zvezi z obdelavo osebnih podatkov podjetje zagotavlja izvrševanje pravic v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov v Republiki Sloveniji.
Posameznik ter kupec lahko:
– na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ,
– po navadni pošti na naslov Sandi Homec s.p., Fužine 14 , 4224 Gorenja vas ali
– ustno na sedež upravljavca na naslovu Fužine 14, 4224 Gorenja vas,
pošlje svojo zahtevo:
1. za pridobitev potrditve ali v zvezi z njim obdelujemo osebne podatke;
2. za dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj;
3. za pridobitev informacij o:
– namenu obdelave,
– vrsti zadevnih osebnih podatkov,
– uporabnikih ali kategorijah uporabnikov, ki so jim osebni podatki razkriti,
– obdobju hrambe osebnih podatkov;
4. za popravek osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
5. za izbris osebnega podatka, ki se nanaša nanj,
6. za omejitev obdelave (uporabe) osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
7. da ugovarja obdelavi (uporabi) osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
8. da zanj ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi osebnih podatkov, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z njim ali na podoben način znatno vpliva nanj,
9. za prenos osebnega podatka, ki se nanaša nanj, na drugo osebo,
10. da prekliče svojo privolitev v obdelavo enega ali več osebnih podatkov, ki se nanaša nanj.
Vezenje Homec se zavezuje, da bodo zahtevo iz prejšnjega odstavka izpolnili v najkrajšem možnem času od prejema, vendar najkasneje v roku 1 meseca.
Posameznik oz. kupec ima v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu.
20. Omejitev odgovornosti
Vezenje Homec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da podjetje ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo vezenje Homec kupca obvestil o spremembah in mu omogoča odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Vezenje Homec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih vezenje Homec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Vezenje Homec si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran spletne trgovine vezenje Homec ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si podjetje pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil se vezenje Homec zavezuje o tem obvestili v najkrajšem možnem času kupca in ga seznaniti z nadaljnjimi koraki.
21. Avtorske pravice
Vsebina spletne trgovine na naslovu https://majice-kape.si/ vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo, tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi ne naštetimi elementi so last podjetja Sandi Homec s.p., Fužine 14, 4224 Gorenja vas, ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah in drugimi predpisi avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Sandi Homec s.p., Fužine 14, 4224 Gorenja vas.
22. Pritožbe in spori
V primeru težav se kupec lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031584911 ali po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..
Vezenje Homec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor sporazumna rešitev spora med prodajalcem in kupcem ni mogoča, bo o sporu odločalo pristojno sodišče.